REUNION PÅ AKTIV HÄLSOCENTER!

   2014-03-24 - 21:23:00
Nu är jag tillbaka på AKTIV och det känns riktigt bra.
Ska nu börja med att köra lätta pass 3 dagar i veckan. Måndagar, onsdagar, och fredagar. det är som är grejen är att de har ett koncept som heter "fort gjort" det innebär 30 minuters pass som går i ett i ett, så man kan välja ett eller flera och kombinera typ kanske gymma först, sen ner på en pulsgång följt av ett pass mage/rygg, eller gympa, eller nåt eget uppe i gymmet igen...mycket flexibelt och i dag valde jag att gå på
1) pulsgång (som är i samma som spinningssalen och körs tillsammans med de som väljer att spinna istället.
2)Gympa
3) Mage/Rygg
 
Då hade jag tränat aktivt i 1.5 timme och kände att det räckte annars skulle jag ha stannat på rörlighet med som är mest stretch.
 
Nu tänker jag köra detta 3 gånger/v i början ( det är olika passkombinationer olika dagar) och sedan om någon/några veckor ska  jag gå på å gymma själv med igen. Har ju Jimmy D där och Thomas som ju är av Sveriges främsta inom muskler och Thomas har jag jobbat ihop mycket med tidigare i min "träningskarriär".
 
Efter träningen drog jag hem och tog en långpromenad i solen med Bobby och sedan åt vi lite mat
Bobby åt burkmat istället, majsen föll honom inte riktigt i smaken. Men han prövade i alla fall=)
 
 
Vill helst ha den genomskinliga påsen men den kostar 2000 kr
 
 
 
 
 
 
Mina Ephedra
Är jävligt sugen på att ge mig på Efedrin.....men får väl börja på Ephedran jag redan har.
Vill gärna testa clenbuterol, men jag ska börja köra rent och sedan ge mig på min ephedra...sen .....så får man se vart vägen leder=) Blir ju grymmast resultat av Clenbuterolen säger proffsen=)
 
 
 
Lutar åt att det kommer få bli Clenbuterol jag testar framöver...fettförbränningen är ännu högre i dessa än i Efedrinet=)
 
 
Reko har släppt sitt nya album nu, och det låter jättebra i mina öron i alla fall=) Ska bli kul att hälsa på honom framöver....jag menar eftersom han ska bli far (donator) till mitt barn så lär vi styra upp det hela vartefter=)
 
Ett konstaterande i dag är att om man nyser så får man 10 kg fluffig hund i ansiktet för det är tydligen mycket spännande....nä nu ska jag sova i morrn kommer negrerna hem från Maldiverna (all good things comes to an end) :P då blir det våfflor och så ska jag till dietisten och se om nåt har omvandlats i kroppen på Tanitavågen =) HOPPAS, annars blir jag ARG!
Onsdag träning och sen stan med Catharina. Jag ska lämna in min mobil på ett kostnadsförslag i reparation för försäkringsbolagets räkning och så ska vi leta träningshandskar, mina är på vift och Catthis utslitna....så skönt å slippa valkar i händerna=)
 
 
 
Kolla jag hittade både helt fantastiska gymhandskar samt sparringhandskar å boxhandskar=) Jag har plockat fram min a sparrare så jag kan gå loss på den stora säck som hänger på gymmet =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0