NU RULLAR LIVET I ULTRARAPID =)

   2014-03-05 - 20:20:32
Innan jag ger mig in i skrivandet på allvar i kväll så vill jag hedra minnet av CHAD!
 
                                     
  CHAD YOUNG
 
Image

Jag hade Chad som student på jag bodde och jobbade på Jamaica. En mycket härlig kille med massor av humor och bus=) Vi var på studiebesök på hans familjs kända radiostation IRIE FM då jag tog min klass dit på studiebesök en gång. IRIE FM är en av Jamaicas största och den BÄSTA i mina egna öron!

U WILL BE MISSED, BUT FREE FROM PAIN CHAD! <3

 

About Chad:

"Chief Executive Officer and Managing Director of Irie FM and Zip FM, Chad Young, is dead.

 Mr. Young died at home in Ocho Rios, St. Ann a short while ago, after a brief illness.

 He was 27 years old.

Chad Young took over management and control of Grove Broadcasting Company from his late father Karl Young, four years ago.

 Grove Broadcasting Company owns Irie FM and Zip FM.

 The company is expressing it's deep sorrow over Mr. Young's passing"

 
 
 
 
För att släppa detta så vet jag inte vad som flugit åt mig...lever i princip på blåbärssoppa, bananer, äpplen, bönor, majs, vatten och grönt te. Fått skitskumma matvanor faktiskt, men det håller på att gå åt rätt håll i och med det så det göt ingenting. Funderar på om jag ska ta på mig å köra ett pass i morgon bitti när jag kommer till jobbet...får komma ihåg grejer i morrn=)
Middag:P
 
Annars då...mjooooo....Jag har varit på en anställningsintervju idag där jag kände mig helt fantastisk=)
Jag hade ´så sjukt bra svar på allt han undrade och han sa att han var riktigt imponerad och tyckte detta verkade riktigt, riktigt bra.
 
Jag sa - ok jag kan komma hit och sätta mig och försöka säga det jag TROR att ni vill höra, MEN jag föredrar att få komma hit och vara mig själv. Han uppskattade allting jag vi kompletterade varandras meningar tom. med vad vi tyckte var viktigt och annat om jobbet =) Det var jättekul och han var supertrevlig. Nu ska jag träffa en kille till som är den jag främst kommer att jobba med tillsammans. Detta är ett företag i Norrköping som nu startar upp en helt ny "filial" i Finspång och nu är jag en av 3 att få tjänsten och jag har ALDRIG varit så öppen, glad och sagt så bra saker på en intervju tidigare =) Nu hoppas jag verkligen på detta....faktiskt! Jag har det andra, men nu vill jag se vad som händer...läget har plötsligt ändrats kan man säga=)
 
Jag satt och brainstormade och skrev ner lite av de klassiska frågorna man brukar få och skrev ner lite svar på det. och när bossen själv där sa att -jaaaa jag vet inte riktigt vad jag ska fråga mer ...så sköt jag snabbt in ...tjaaa, du kan ju fråga om min a sämre sidor, sagt å gjort och till svar fick han att ja kan bli butter när jag är hungrig;)
 
Nä men att vara så pass väl förberedd och ha övat det hela på Bobby gjorde att det kändes självsäkert och ärligt och ...JÄTTEBRA! Så nu hoppas jag på ett positivt svar. Det andra jobbet kan jag ju om inte annat ha nåt kvällspass eller så i veckan.
 
Nu ska vi sova Tomorrow back at work...
 
 

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0