NU BÖRJAR SNART DAGEN PÅ RESTEN AV MITT KOMMANDE LIV!

   2014-03-23 - 19:53:57
I morgon är det dag. Jag har snackat m ed "min PT" Mr. Bo.Robin hemself för alla tips och råd...själva grunderna kan jag ju, men behöver komma tillbaka och damma av lite eventuella nya maskiner, övningar mm. Men då jag har egna träning/kostböcker som jag följt ja nu sist 2007 i alla fall så vet jag vad jag älskade, jag gjorde mina styrke program själv då.3-delat dvs
 
1-helkropp
2-Biceps, triceps, axlar, mage , rygg
3)-bencurl, benpress, vadpress, mage, rygg
 
MYCKET BASIC men ett ommodulerat pass av mina gamla som jag trivdes med otroligt mycket. Hittade även en helt ny tränings/kost dagbok i lådan så nu ska jag skriva ner alla kost och träning, utvärdera och sedan är jag igång att köra på.)
 

Har även slitit fram sparrhandskarna för att kunna sparra lite när jag är ok i handlederna, det finns ju verkligen inget bättre =)
 
 
I dag lekte Bobby och Lukas så hårt att Bobby började skrika och kom springande till mig och han var helt blodig i munnen och ju mer han slickade sig runt nosen ju blodigare blev han stackarn. Han hade bitit sig själv /alt. Lukas hade bitit i Bobbys tunga  av misstag mitt i leken.
 
Ynklig var han i alla fall och lite chockad faktiskt...men de e klart han är ju faktiskt "en bebis" ännu. Klart man får bli rädd och komma till mamma i panik om nåt sånt otäckt händer. Så nu har han slickar på en kylklamp och att verkar bättre. Han har ett 0.5cm jag på ovansidan och på undersidan av tungan är en stor rödlila bulle:(
 
Lilla gubben!
 
<3
 
Har faktiskt tvättat klockan 6.30 i morse med, det höll jag på att glömma ju;) jag torkade  golven och plockade en del....blev halvgjort i alla fall=) Ganska stolt, men inte perfekt.....kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0