MOT NYA MÅL!

   2014-03-15 - 13:25:14
 
 
Igår fick  jag veta det vi alla anade...jag fick inte vara kvar på jobbet eftersom jag skulle bli för dyr. istället plockade man nu in några fler gratis praktikanter.
 
Jag vet mycket bakomliggande runt denna verksamhet och jag känner att jag inte heller kan stå rak i ryggen å följa de direktiv som de ger en. Det är för mycket mygel i bakgrunden.
Nu ska jag i alla fall på audition  på ett stort gym i stan och hålla ett pass för att se om det kan leda någonvart. Har även ett möte på ett gym här i Finspång där jag känner ägaren sedan 23 år och där det eventuellt kanske kan bli någonting av det. HOPPAS:) Men jag ser det mer som hobbymässigt och vill hellre satsa på något av de andra jobben jag fastnat för och hoppas det kan bli något av dessa. :) Jag är inte ens bitter på behandlingen av mig...känner bara att det kommer ändå gå åt skogen för detta företag jag arbetat på nu. Det luktar konkurs redan innan de dragit igång på allvar och ägaren har sagt att han är uppriktigt orolig och man redan funderar på att omorganisera hela skiten till ett nyckelgym och stänga ner bemanningen. :P
 
I går var jag hos Reumatologen med mina onda händer. Nu blir det antagligen operation av dom båda framöver och jag har dubbla skydd på dom för att minska smärtan. Samtidigt har jag fått en kur med Tradolan och Alvedon 665 som jag ska ta 3 ggr/dag.
 
Jag har förresten redan valt ut min låt till audition och kommer köra en basic low impact tror jag där jag istället kommer visa hur man tar ut rörelserna på rätt sätt.
 
I går då jag kom hem åt jag skaldjurslasagne med mamma och det är ju så underbart gott...
 
En gammal "bekant" träffade jag förra helgen med hopp om att personen kommit till ro precis som jag själv. Men TYVÄRR:( Hen är lika hetsig och ivrig och har bråttom konstant och det skulle bara dra ner mig igen till det vrak jag var i höstas. Fattar inte varför folk måste ha så jävla BRÅTTOM? Tagga ner för fan å låt saker bara ske....sluta hispa, planera och hetsa hela tiden! Jag har jobbat bort mitt detta och vill inte riskera att dras ner igen. Jag mår ju superbra just nu så varför ska jag då låta någon annans dåliga mående 0ch ångest ens få chansen att dra ner mig....en del förändrar sig aldrig och är tyvärr inte heller villiga att göra det och jag kan inte trolla. Jag måste se till mig själv i första hand!
 
Ute blåser det som sjutton, heeeelt sinnessjukt det låter som balkongen ska rasa ner:P Har varit hos mamma å papa ett varv och senare under kvällen ska vi till Catharina och mysa lite jag och Bobby=)
 
Nu ska jag äta en härlig sallad till lunch, det ser jag verkligen fram emot =)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0