MEDLEMSÖPPNING PÅ JOBBET!

   2014-03-02 - 12:43:48
Ja det var det igår, det var kul, kom en hel del folk faktiskt.
Det har blivit så himlans fint där nu så det är inte klokt och igår när jag hade tid över så hjälpte jag grabbarna att skruva IKEA-barnmöbler, passade en liten 2.5 årig kille vars föräldrar ville besöka anläggningen under tiden och under den lilla stunden hann han trycka i sig en macka och 3 kakor och så lite saft på det och så fick han hjälpa till att bygga ihop lite av de nya leksakerna=)
Joni ringde nyss och undrade om det inte var öppet idag, men enligt order ovanifrån så är det stängt idag och öppnar på allvar för medlemmarna i morgon, måndag. Han sa att jag kunde ju komma ner om jag inte hade något att göra, om jag ville hjälpa till med något. Men jag tror inte jag ska gå ut för hårt. Ska köra 8-16 i morrn, så det är ju ganska ok. Min mamma har fått äran att lägga om schemat eftersom det strulade till sig lite och folk plötsligt hade önskemål på arbetstider och jag fick svårt att få det att gå ihop. Tom. mamma som jobbar med  sådant sedan hundra år tillbaka hade lite småtrubbel med att få till det=) Men min mamma är så himla DUKTIG <3
 
Jag hoppas jag ska ha energi att träna en timme eller så efter jobbet i morrn. Tänkte mig kondition bara tror jag.
Annars ska jag adda flyes, rygg och mage på det.
 
Vi har policyn att inte lägga upp några bilder på min arbetsplats ännu eftersom det inte ens haft officiellt öppnande ännu.
Trivs i alla fall bra! Klart det är lite rörigt i början då en verksamhet ska igång, är glad att jag gått en massa starta eget kurser och i praktiken har ett eget företag bara att det inte är registrerat. 9mile design (varumärket finns ju i alla fall registrerat.) Men starta eget erfarenheterna är till hjälp helt klart=)
 
I dag är vi ganska slitna jag å Bobby (eller i alla fall jag) så det blir inte många knop. Har betalat räkningarna, fixat dosetten, vilken jag fyller på varannan vecka, badat och bara tagit korta promenader idag. Får väl se om vi kommer ut på en långis sen..vore ju bra för oss båda, så JA det måste det nog bli=)
 
Ska ut och handla lite med mammi sen och sen åka förbi dom ett varv för mat å häng=)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Du är så jävla duktig hjärtat :) kram pega

Svar: Tack gumman,känns efter denna vecka kan kG lova :o
Trivs super, men vill gärna veta var
lönen hamnar å det får jag i mars då de
bestämt om ja blir kvar på riktigt.

Är perfect place, supermoderna
med allt från barnpassning till
träningsredskap som nog inte ens
finns i länet Ian...GRYMT! ATT FÅ
VAR med och bygga upp detta <3
ninemile

2014-03-02 - 19:45:27
Anonym

Förstår det:) Får du lära mig o träna rätt:)

2014-03-03 - 15:32:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0