BEBISFEBER!

   2014-03-30 - 15:15:20
Jag tror jag gått å blivit som en marskatt...:S Jag har fått världens babyfeber fast jag bestämt att det inte blir någon bebis förrän 2015-2016 =)
Har suttit och plågat min stackars mamma med bilder på barnmöbler, vagnar och urgulliga bebisar i flera dagar;)
 
Pappa....ska man ha det med? Lugna ni...det är redan kirrat och som många vet vid det här laget så vill jag inte leva svensson-liv ...Jag har en "babyfather" från Kanada som väntar troget på att "donera" =) Han bor i Tyskland, är känd musiker och helt sjukt vacker=)
 
 
 
 
 
Jaja nog om dagens svammel om kids...I går hade vi kalas och firade syster, pappi och Bobbys födelsedagar med släkten...och hur galen är inte min lillkille i paket lixom...så sjukt=)
 
Sitter för övrigt och letar resa då C och jag ju ska ut på rymmen då hon fyller:P
 

Kommentarer
KassandraPalma

bebisar är såå himla söta! vill med ha en bebis, dock om typ några år haha

Svar: ja dom kan vara riktigt söta:) Jag som bott på Jamaica har dock varit skadad sedan jag var där för över 10 år sedan...jag måste ha en "mixed baby" annars blir det ingen baby alls...:P Kram
ninemile

2014-03-30 - 15:54:44
URL: http://kasssandra.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0