TURKIET x 2

   2014-06-17 - 21:51:25
Nu har vi bokat resa till Turkiet igen...nu blir det jag och maria och vi åker 2 veckor från Jönköping redan nästa onsdag så det blev snabba ryck=)
 
All I have to say...förutom att en PT på gymmet kom fram i dag och sa att de hade pratat om mig och att jag visar så tydliga resultat och att min kropp formats och tappat vikt sjukt fort och att det märks att jag är verkligen fokuserad på min träning. Fick lite extra tips med=) Kändes sjukt bra att få höra det och det är flera stycken nu som börjat säga at det syns att jag gått ner i vikt...i dag har jag fått i mig 2 bananer å lite fruktsoppa å en dumlekola...HAHAHAH snacka om bra träningskäk va:S?
 
Bilen har fått nytt hjullager på garantin idag med, andra sidan nu mot det de fick byta i höstas...
 
 
XxX

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0