THE SIGN OF EXERCISE!

   2014-06-16 - 20:22:38
I dag har jag tränat såklart och när jag kom hem och hade tagit ett bad så kollade jag i almanackan för säkerhets skull att det var klockan 13 jag skulle till SIUS.....då såg jag att jag 45 minuter senare skulle vara på mag/tarm i stan så jag kastade mig i bilen och hann faktiskt. Har en ny läkare, en snygg mörk snubbe från Zanzibar=) han har i princip ställt diagnos på mig nu som är IBS.
 
Efter att jag till slut varit på alla mina möten för dagen påminde syrran om att ni har väl pass som är giltiga nu då...öööh nähäpp, då hade Marias gått ut och snuten skulle stänga 25 min senare, men vi hann minsann in och fick passet fixat och det ska komma till den 25 ungefär=)
 
Annars då.....jooo träningen börjar ge resultat på riktigt, känner och ser det faktiskt och får kommentarer om det hela tiden av olika människor....kul
 
Dagens shape...
Har fortfarande lång väg kvar, men härligt med lite peppbilder =)
 
Nu blir det turkserier och sova tidigt. I morrn blir det att lämna KIAN på garantiservice å byta hjullager höger fram och sen träning på det=)
 
Pussinatt älsklingar

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0