SIDE

   2014-06-27 - 17:26:00
Är o side....första natten va vi hjärnstela och de 5 min det tar att gå till Emrah och Erdals hem tog nu ca. 3 timmar. JA VI GICK VILSE FÖR FAN :P 
Eftersom det redan blivit morgon så satte vi oss å väntade på frullen 8.30 och vi blev sjukt bundis m personalen på detta familjehotell...Maria va så full så hon har rullat nerför en trapp....å då menar jag RULLAT!!! Först trodde ja hon tippat av, hade hon inte vart full hade hon nog dött...:p
Var på Hamam igår å det var lång skrubb men även hela 40min massage och ansiktsmask. Underbart.
Vi slappar vid poolen mest men nu ska vi till evereseki.
Lite bilder vill ni ha va/
Förresten är vårt rum som en turkisk skokartong....men vi har inte sovit en natt där ännu :) efter festnatten fortsatte vi va vakna så det blev över 1 1/2 dygn vakna.
 ångra mig...mer bilder sen...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0