FATTAR FOLK TRÖGT ELLER?

   2014-07-29 - 19:58:41
Uppenbarligen!!!
 
 
Försvinn ur mitt liv jävla subba!!! Varför försöka ta kontakt med någon som gjort klart för henne att hon i mina ögon är DÖD!!!!????
 
HADE EN FIN LITEN ÖVERRASKNING I GÅR DÅ JAG SKULLE TILL GYMMET!
Det roliga var att mamma kvällen innan sa ställ bilen i garaget....å ja ba näääh de e ingen fara å så kommer jag ut till detta!!! kylen har pajjat med. Som tur var har jag godkänt larm på bilen så det blev ingen självrisk på det =) GREAT!!! Och idag har jag fått ny ruta!
har inte blivit nåt gymmande än...har haft fullt upp med annat!
Gps-en snodde dom...så på torsdag ska jag köpa en ny!
men jag e lika glad för det...hoppas de får kul med den=)
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0