METAMINA!

   2014-01-20 - 14:45:00
Nu har jag tagit min första dos Metamina så nu hoppas jag innerligt att denna medicin ska få mig balanserad till max=)
 
Sov ganska länge i dag med, sen gick vi på en promenad i solskenet och så var vi på apoteket.
Känner att min vikt nog börjat minska igen...och det borde den för jag har ätit ganska dåligt sista veckorna faktiskt.
 
JAG HOPPAS!!! Så håll alla era tummar, tassar och tår för mig därute nu =)
Häromdagen var jag ju på magnetröntgen och komplettering där, precis efter fick jag en kallelse till medicinkliniken och mag/tarm expertläkaren med ganska kort varsel. Hon skulle ringa om svaret och hon brukar ringa rätt ofta så fort hon fått ett provsvar. Ska även till kirurgen den 4e februari. nu undrar jag vad och OM dom hittat nåt på magnetröntgen, verkar ju så eftersom hon plötsligt kallar mig dit och ganska fort med. Jag "hoppas" nästan att dom hittat något så jag får veta vad s om händer i min kropp!
 
Angående dramat angående min vän....ÄH! Jag har gjort vad jag kan....vill man inte ta emot hjälpen som erbjuds så är det bara att lägga ner å skita i det! Men då ska man inte tro att jag kommer ställa upp nåt på annat heller!
Allt eller inget så är det!!!
 
Tänker även på min älskade Ahlam som ligger på sjukhus sedan ett bra tag med dropp. hon är gravid och kräks 20 ggr/dag och är uttorkad, mitt hjärta....önskar henne att hon snart får må bättre....! ( Och då inte bara för att jag behöver få håret fixat)
 
 
JUST NU I DENNA SEKUND 14.45 kom minneslarmet för JOEY på mobilen! Gud vad jag saknar honom:(
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0