BARA TIMMAR KVAR!

   2014-02-17 - 22:25:54
Jäpp nu är det bara timmar kvar...klockan 06.21 smäller det till och jag kan kalla mig 36-åring :P
I dag har jag slappat mest, sen varit i skogen med Lukas å Pia. Men även varit å fikat med mamma när hon kom hem. Hon hade köpt semlor=) Nu får jag sluta upp med semlorna asså;)
 
I morgon ska jag på "introduktionsutbildning" på mitt nya jobb. Ska bli grymt spännande =) Så himla roligt att få vara med från början och bygga upp detta ställe...vilken ära=)
Öppning sker 1 mars så det är en hel del som ska pumpas in tills dess=) Känner i alla fall att jag äntligen hittat rätt i djungeln igen=)
 
Imorgon ska jag gå upp tidigt å tvätta, å förhoppningsvis städa lite innan jag sedan ska till jobbet.
I morgon kväll har Catthis bjudit hem mig för att fira min födelsedag lite, och släktkalas blir det på lördag hos mamma och pappa. Mamma och jag slår ihop vårat som vanligt och så ska Pappa, bobby och syrran slå ihop sitt tror jag=)
Jag tror att i morgon kommer bli en av de bästa födelsedagarna i mitt liv....till skillnad från då jag skulle 30 och hade extra bevakning på mig för att ens överleva.
 
YEAY! =)
 

Kommentarer
pega

Hej frida. såg att du hade svarat mig hade missat det totalt.
jag har testat ritalin . medikinet. stratera o concerta men ingen resultat bara concerta men tyvärt hemska biverkningar ja hade i flera
år hade ja det. nu på elvanse funkar ja bättre o efter en
månad är rastlösheten borta. i början trodde alla ja va påtänd.
alla biverkningar har lagt sig.

fan vad jag lidet med dig att metamina ek hjälpte dig:(
kömpa på o ka finns här o lyssnar frida.
vet att jag varit dum men aldrig menat illa dig o hoppas
du förstår det. du va den som kramade om mig när ja va
ny i gruppen. all styrka gumma

Svar: <3
ninemile

2014-02-18 - 09:28:25
URL: http://www.pegelin.devote.se
Anonym

Kämpa på frida. mim elvanse alla biverkningarna e borta o rastlösheten e borta med. synd du ej funka. ha testat alla adhd medicinerna men biverkningar som attans.. kram pega

www.pegelin.devote.se

2014-02-18 - 09:30:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0