SVÅRSMÄLT!

   2014-12-22 - 20:51:00
Har nog inte riktigt gått in att farmor är borta och aldrig kommer tillbaka mer. Idag var dom på begravningsbyrån och begravning med minnesstund kommer äga rum 15 januari.
Hon kommer att få en natursten på sin grav som farfar nu ska söka upp på deras tomt.
 
Tycker så synd om farfar och han är ännu kvar hos mamma och pappa. Kramar honom så ofta jag får chansen.
 
Nu är barna hemma igen, gjort en hovmästarsås, det tog. Minuter och dillen ska i på julafton. Den car alut i Mirala så mamma sa till syrran att familjens kock  ju minsann kan göra Hovmästarsås...sagt å gjort!
I morgon ska jag göra köttbullar och knäck :)
 
Mötte min Marie i stan idag...fan vad kul det var att se hennw! Jag var dock ganska trött och sliten så jag verkade nog lite väck :p
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0