KÖKSDEBUT!

   2014-12-03 - 16:24:49
 
 
Idag gick jag in i köket och jobbade tillsammans med Tim =)
Det var jättekul och jag och Jennie tog hand om all disk efteråt. Jag har ju den vanan från Saltis och PS så det var kul tyckte jag =)
Kocken Frida fixar Tzaziki
 
Dagens to do med vår meny =)
 
Dubbelpanerad kycklingilé med Ratatouille och grillad citron och rödvins -sky
Yoghurtmarinerade kycklingspett medTabboaleh och Tzaziki med Mynta
 
Det blev allt möjligt på vagnen att gå igenom och provsmaka idag lite av allt var Oxbringa med pepparrotssås, Oxrullader med gräddsås, Isterband med persiljetuvad potatis, Paella, Toast skagen, Kött i smördegsstubbar med pumpa -puré( en jättehärlig Thaitjej som gjorde dom,) Ravioli med Filadelfia -ost och spenat och blomkål med kakao -sky =) Jag orkade inte alls mycket och det är det värsta. Jag äter mindre och mindre hela tiden =S Det märktes med och med faktumet i handen så har jag minst storlek i kläder i hela klassen :O
 
Trött kock =)

Kommentarer
Stefan

Finns ingen kvinna som är vackrare än Dig ! Snälla, låt mig få bli Din slav !!!!

2015-03-07 - 22:00:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0