VÄNNER=)

   2014-08-27 - 20:13:00
I morse lämnade jag Kian på storservice för nätta 5300 spänn (gött mos) :S
Sedan tog jag lånebilen å drog hem till Märvi=) Underbara kvinna, vi har verkligen kommit varandra nära och på lördag så kommer hon hit så ska vi gå ut i Finspång =) Ska bli så himla roligt=) Vi har så mycket gemensamt! =)
Bobby har varit hos Catthis hela dagen. Sen var jag på ett möte i stan vid 13-tiden och jag hade glömt (trodde jag) min Stesolid...den låg under botten i väskan fast jag kolla där typ 4 ggr:( Så jag var skakig och grann som fan asså
:( Hittade dom när jag kom hem att dom fan var med i väskan...FAN!!!
 
Nu tvättar vi det sista och i morgon är det marknadsdags igen...får se om det går å få in nåt på kläderna man har kvar...funderar på å slita med lite impulsrens från garderoberna i morrn bitti =)
 
Annars då....mjaaah, har väl ställt ett ultimatum (ett litet sådant) på en person jag tycker mycket om! Nu får vi se...trivs i mitt rosa hår gör jag i alla fall...funderar på att gå å göra en ny piercing faktiskt...storprojektet med tatuering ligger ändå längre fram i planen tror jag=) Och jag saknar min dermal anchore:(
Nä nu e de PINK-time och jag ska strax slänga in det sista i torken i tvättstugan...Ett konstaterande vi gjorde idag jag och Märvi...hur mycket mera harmonisk jag blivit sen "råttan" försvann ur mitt liv. Och Märvi sa ju det med att hos henne har "råttan" inget att hämta. Tydligen hade hon försökt snacka skit om mig i telen den sista gången dom snackade...men jag vet var Märvi står och hon är en underbar vän som jag har daglig kontakt med=) "Råttan" ville säga att Märvi inte visste ett skit om mig (negativt sett) Men som vi konstaterade "Råttan" å Dahlborn skulle ju passa varann så jääääävla bra ihop!!! HAHAHAHAHAHA
t
 
Underbara vän! <3
 
Vänta nu ......WTF is that? :O

 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0