MARKET!

   2014-08-28 - 21:32:00
Jag och C var på marknaden i Vibjörnsparken idag med...jag sålde mycket, men väldigt billigt så det blev typ hälften mot förra veckan. Eftersom jag haft inbrott 2 ggr i mitt förråd i "gula Pakistan" så ska C och jag innan den 6 september gå igenom det som är kvar där. Ta med det jag vill sälja på en stor loppis som kommer vara i samband med en mässa här i Finspång.
Vi ska alltså gå igenom det jag vill sälja, kasta en del, och det som blir kvar efter marknadens slut kommer vi hiva åt fanders =) Det förrådet ska sägas upp!!!
 
En grej som jag är förundrad över är en familj som brukar shoppa på marknaden. Alla är svarthåriga, men killen som kanske är 6 år har en kritvit blekning i luggen. Sen har dom en liten parvel i vagn med som OCKSÅ har en likadan blekning...udda men kul=) Får väl köra Magenta på Bobby;)
 
Undrar om man kan byta alla kläder mot den där underbara parveln=)
 
Goa kunder
 
Min älskade Joeys vagn ska bort nu!
 

Grävhögen, bara kasta sig in och simma runt=)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0