HEJ DÅ BOKNYLLE!

   2014-08-23 - 15:53:00
Nu har jag åter stängt ner min FB, jag tycker det är så mycket drama och jag vill helt enkelt ha semester därifrån nu ett tag!
 
Igår har jag varit på anställningsintervju på ett behandlingshem och ska börja provjobba redan på tisdag nästa vecka det kändes väldigt bra=) jag kände igen mig själv COMPLETE i vad han berättade om klienterna på hemmet.
Jag tror detta skulle passa mig perfekt...dels för att jag har alla år av terapier, diagnoser och mediciner och en massa annat som stämde det med på mig. Och jag tror även att jag själv kommer kunna ha nytta av detta jobb och verkligen få leva ut=) Dagmatte har jag fixat med. En jättesöt liten kvinna som bor här nere i samma hus hade sagt till Rita då jag var i Turkiet att hon hade ju kunnat ta Bobby :) Så hon blev jätteglad att jag frågade så på tisdag blir det lite nytt för Bobbsan med som ska på "dagis"
 
Annars har jag inte gjort så jättemycket, I går var jag och C. på loppisen i Vibjörnsparken det gick medelbra, men sålde mycket i alla fall...hade 10 sopsäckar med kläder (satsade på BARA kläder)
 
 
Kolla syrran "MINIMONSTER"
 
Äter pizza bakom moffas rygg=)
 
Hund försvinner in under bord, hund låter, hund kommer ut med sin springtunnel runt halsen HAHAHAHA
 
Mossemys
 
 
Lite "Benny.bilder"
 
Daily shape, inte tränat på 2 dagar, så nu längtar jag faktiskt till i morrn bitti DÅ ska jag fan dit=)
 
PMS.pluffset svämmar över åt alla håll,,,,men det är ju bara vätska så det försvinner snart=)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0