GRUISINGVÄDER?

   2014-08-23 - 16:34:40
HAHA , jaa vad ska man säga? Det är visning av gamla bilar och cruising i stan idag. Först skulle vi cruisa, men sen sket vi i det Tessan och jag. Catthis och jag funderade på att åka in och kolla lite i alla fall, men NÄÄÄH! jag kan verkligen INTE förstå en enda människa som idag skulle ge sig ut FRIVILLIGT över huvudtaget!!! Regna marken är idag med och det passar ju in med tanke på vädret  vi har här :O)
 

jag pallade inte å åka till gymmet i morse ens...utan både jag och Bobby har legat som två tjocka korvar i sängen hela dagen =)
Men i morgon, då finns fan inga undanflykter mer...då är det bara att man pallrar sig dit vid 7-8 tiden och är lite plikttrogen! Så här får jag inte hålla på. Har smakat på tal om ingenting..".ballerina mousse" och dom varken ser ut eller är goda :(
 
 
Så vad händer då en dag som denna, när man inte ens kan ta sig utanför dörren utan att se ut som en siameskatt som trillat i toan? Tjaaaaaah, kanske borde tagit mig till gymmet trots allt, men det är för sent nu, jag är en morgontränare thats it! har kollat en film, och är väl inte omöjligt att det blir nån mer...jääävligt tråkigt har vi i alla fall jag å lillskrutt!
 
Vi ligger här som 2 böcklingar och glor på varandra, å på datorn...den har börjat bete sig jävligt märkligt nu med HEHEHEH när man ska öppna å stänga skärmen så märker man att skärmen lixom sitter lös på ena sifan å jag får nog försöka vara lite försiktig om den ifall jag ska klara mig till framåt vintern med att skaffa en ny lap.
Jaha....undrar om de kommer hända NÅT kul idag överhuvud taget? verkar ju slutat vräka ner piss från skyarna för stunden, men det lär nog komma mer! Jag vill GÖRA NÅT :(
Nähäpp, man kanske skulle ta sig ett surt S och leta upp en film till. Den förra var egentligen rätt så kass. Kan säga att FB-abstinensen inte är så farlig som jag trodde den kanske skulle bli! Det känns dock ganska ensamt, men det får fan vara så! Nu är det semester från denna jävulens Community en gång för alla!!!
 
Jahapp....å nu då?
Längtar lite till nya jobbet=) Och det som är så bra är ju att det är jobb och ingen sketen praktik =) Sååå,  jag kommer bli vårdare på ett behandlingshem för flickor om allting går som det ska=)
Ska bli jättespännande =)
 
Nä, dags att rota bland filmerna på "Swefilm" nu...hoppas jag hittar nåt som åtminstone är värt att sova till HAHAHAHA!!! Ja vi får se, kanske, kanske tar jag Cattis å Bobby med in t ill stan sen i alla fall ett varv, det verkar ju ha lättat lite just nu i alla fall....äh, Sverige in a nutshell!!!
 
CHAO!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0