FREDAGSRULL!

   2014-08-29 - 17:04:27
Har fått tillbaka mitt glasögonfodral från TB, varit med catthis på lite galej, tränat och fixat lite här hemma.
jag har varit på systemet med...bubbligt rosévin för hela slanten så det kommer slå hårt i morrn;)
 
Jag vill pierca mig igen. men frågan är om jag ska ha en dermal anchor igen, eller en vanlig liwer lip o´piercing alternativt näsan??
Vad tycker DU?
 
Har faktiskt fått ganska ordning här hemma nu, skönt=) torkade golven å la på mattor häromdagen=) Ingen jävla tvätt ligger framme eller nåt sånt=) Varit på Viberga och handlat med Catthis med=)
 
Har en sjuhelvetes abstinens i dag med...helt skakig ....GRYMMA VÄRLD!!! :(
 
Sen ska jag se om "arresten" och lite filtar går in i förrådet här nere...och så ska jag köra upp krukor jag inte använder just nu till mamma å pappa=)
Kommer hit en vän, (jaja ett ex, men man kan väl vara vänner)
Han har fått klara instruktioner om vad som gäller!
 Vi ska nog ut å käka å lite så...chilla och ta det lugnt
HÄPP!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0