EFFEKTIVITETEN FLÖDAR=)

   2014-08-15 - 18:40:00
Håller på å tvättar, har även varit i stan ett varv bland allt jävla folk som hopar sig nu när det är Augustifest.
Bobby gick med ett varv, sedan hade jag möte så då fick han vara i P-garaget. och sen drog jag till "Smarteyes" då jag börja fundera på varför ja alltid har huvudvärk, och sista veckorna tycker att jag inte ser vad jag läser och det har varit skitfrustrerande. Det visade sig i alla fall att på de 3 åren som har gått sen jag var där sist så har det hänt STORA grejer med mina ögon :( Så nu har  jag beställt ett par nya svart/blåskimrande (reflekterar lite sådär). tråkigt att mina andra brillor inte kan användas, men man måste väl kunna byta glas i dom hos en annan optiker om man vill framöver. men här får man ju välja å vräka bland tusentals bågar så jag koncentrerade mig på bara några stycken. Annars hade jag stått kvar där än med beslutsångest ;)
 
Bobby är så DUKTIG! Ibland får han ju åka fram korta sträckor med mig och det gjorde han i dag då vi åkte hem. Jaaa jag glömde faktiskt helt enkelt bort att sätta honom i buren bak eftersom han var lös då jag gjorde mina ärenden.
 
 
 
I Finspång va de minsann regn!
 
Dessa "glajjer"
 
blev det=)
 

Kommentarer
Anonym

Söt:-)

Svar: Tack <3
ninemile

2014-08-17 - 20:03:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0