BAMSEN!

   2014-08-14 - 17:05:00
BAMSEN!
Idag har jag tränat igen...börjar komma igång nu igen efter träningsuppehållet =)
Sen var jag å Bobby på långpromenad innan jag skulle till Behandlingsteamet för att hämta mediciner och prata lite med min superbra kontakt jag har där. Fick dock veta att den utredning jag nu ska göra för att se om jag får ha körkortet kvar pga mina diagnoser kommer kosta mig 6000-8000kr men jag går ju för helvete inte ens på mediciner eller nåt....blir riktigt jävla irriterad!!!
 
Snacka om att sparka på dom redan ligger ner i detta jävla skitland!!!
 
Bobby å jag har varit å köpt Piggelin å lite annat och nu har ICA hårstorp fått in vita nektariner. Jag köpte det på Maxi häromdagen. Går inte beskriva i jämförelse hur GODA dom är=)
 
Vi stannade till på Torsdagsloppisen och Bobby föll för en GIGANTISK gossevovve och jag för en helt ny jacka. LITE liten, men det är snart fixat...jag krymper ju=)
Kan säga att Bobby gjorde SUCCE på marknaden där han kom kämpandes å släpandes på BAMSEN som vi nu döpt hans nya kompis till=) Han har lyckats få upp Bamsen i sängen, men jag vill gärna tvätta honom då jag ska tvätta i morrn kväll. Han går bananas på den om och om igen=) han ÄLSKAR BAMSEN!! <3
 
 
Eftersom jag är medlem i Trädgårdstomtarnas befrielsefront så har vi tomtenappat denna varelse i Kulla=)
Han fick gå på "hamam" och fått lite snyggare kläder och han är supernögd sa han=)
 
Kollat in industrierna =)
 
"Hamam"
 
 
Makeover=) Visst blev han faktiskt VÄLDIGT fin?=)
 
Igår kväll försvann lilllskiten ut på balkongen å kom tillbaka med den bruna, runda kudden. NEJ! sa jag den ska vara där ute och så la jag tillbaka den. 2 sekunder senare samma visa.
Sen lixom försvann han, han brukar ju alltid komma och gosa mamma innan sovdags, men kikade ut och såg denna underbara varelse på balkongen. Joey satte inte en tass där frivilligt och absolut aldrig ensam, men skönt att Bobby känner sig trygg trots att han inte ser mig när han ligger där ute =)
 
BAMSEN
 
Nya jackan, den sitter liiite tight, men det jobbar jag ju på så jag är INTE ett dugg orolig för den saken=)
Den bara skrek ju Princess om den...så va tvungen köpa den=)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0