SVETT BLOD OCH TÅRAR

   2014-04-07 - 20:10:00
Ja, man kan väl säga att dagen bestått av allt det. Var på gymmet klockan 8 såklart och körde järnet. Har dock ätit väldigt dåligt idag:S Har gråtit ögonen ur mig för jag tänkt så mycket på min älskade Joey som inte finns med mig mer och att det är ett helt år i morgon som jag varit tvungen att leva utan honom, känns fortfarande overkligt:(
Och som jag anade så blöder jag inne i kroppen igen någonstans. Kände ju att något var fel redan för en vecka sedan typ och kontaktade min mag/tarm läkare och fick lämna prover...så hon ringde idag.
 
Sen har allt känns lite motigt idag rent allmänt...fått veta att min psykläkare slutat, han var ju så jävla BRA, borde man inte ens få veta att personen i fråga slutat?
min mag/tarmläkare ska med sluta fick jag veta idag...känns ruttet för jag verkligen älskar båda dom läkarna:(
Och så ska jag få en ny handläggare på AF och den jag har nu vet ALLT om mig och har varit med mig i MÅNGA år.
Och till slut så var boendestödet här idag och de anser att jag inte längre behöver dom...nä jag har väl inte behövt som lika mycket som förr, men det är ju faktiskt DOM som strulat och inte ens hört av sig eller dykt upp flera ggr.
Så i kväll har tårarna runnit för allting, det är bara för mycket samtidigt:(
 
I morrn ska jag till arbetsterapeuten på reumatologen med mina händer med, och det hatar jag....TRÅK!
Sen ska jag till dietisten, det är roligare...ja, hoppas jag i alla fall...om vågen visar nåt kul...annars kan jag lika gärna gå hem å gräva ner mig i ett hav av semlor i sängen:(
 
Ingen långpromenad idag heller för det har varit grått å blött å regnigt å skitigt:( Men när man är ledsen då kommer Bobby som ett skott, han är så fin...då kommer han och ska upp i ansiktet och slicka på tårarna <3
 
Nu ska jag försöka sova, blir väl ingen träning i morrn det ger mig ångest...får se om jag drar dit på kvällen, annars får det helt enkelt vara vilodag få, men då får jag köra desto mer i helgen.
 
natti!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0