STYMPAD ÄLSKLING!

   2014-04-22 - 19:37:00
I morse blev det ingen träning!
Istället åkte mamma, pappa och jag med Bobby och lämnade honom på Valla där han idag har blivit kastrerad.
när vi lämnat honom så stack vi ner till linds Cafe och käkade frukost och sedan gick vi ett varv på stan. För min del innebar det detsamma som att stå en bra stund inne på Gymgrossistens butik och snacka träning och tillskott med en skitskön snubbe=) Nu har jag fått en hel massa tips och råd. (finns ju även en annan butik för träningstilskott i Linköping) Men Gymgrossisten är ju en klassiker och de säljer dessutom fortfarande Better Bodies plagg:)
 
Sen käkade vi på Ginghis khan och syrran joinade oss och sedan åkte vi till IKEA en snabbis. Efter det blev det fika i gamla Linköping följt av hämtning av ynklig, hög, sliten vovve.
 
 
Nu har jag i alla fall fått honom att äta mat och kissa och han ligger här bredvid mig och piper ynkligt så fort jag tar bort handen från honom:S
 
Mitt lilla hjärtegull, men det kommer bli så bra sen! <3
 
När man varit duktig hos doktorn får man ju presenter som bekant. Och eftersom matte inte kunde välja på IKEA så fick det bli 2 nya kompisar som han nu myser med.
 
 
Han har fortfarande mycket morfin i kroppen för hans pupiller är jättestora. Ringde faktiskt Vallas jour för att fråga om han kan ha ont, men han är nog bara mest ynklig. Han ska inte ha ont efter vad de gett honom, hon trodde mer på att det är för att allt är lite konstigt och han är hög. I morgon bitti ska han få ny smärtlindring! Kommer inte träna, men har 2 möten men då har mamma lovat att ta honom, vill inte lämna honom ensam henna så snart efter operationen.
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0