SKÄRTORSDAG?

   2014-04-17 - 16:58:19
? Jag vet faktiskt inte, men jag tror att det är det idag...det verkar så på folk på fb i alla fall:S
Som vanligt känner jag mig nere vid högtider, nu firar vi ju inte påsk direkt eftersom vi inte är troende på det sättet i min familj, men samlas för lite god mat och så hör ju till.
 
Känt mig nere några dagar, kanske är det för att jag inte vill lämna bort Bobby när jag åker, jag vet faktiskt inte varför?.
Har i alla fall plockat undan här och fått i mig 2 ägg, det är det enda jag kunnat peta i mig idag....bra med proteiner i alla fall. I morgon ska jag gå till gymmet när jag vaknar. jag har haft vilodag idag!
Håller på att tvätta, tänkte fräscha till lite klänningar också med ett varv i tvättmaskinen eftersom vi åker om typ 3 veckor så är det lika bra att vara ute i god tid. Nu har Bobby hämtat sitt vegetariska grisöra ur resväskan men var förut istället i full färd med att gömma denna godisrulle under min oumbärliga semester-frottéhatt...han har även flera gånger försiktigt försökt smyga ner i väskan för att vad jag förmodar plocka upp nåt eller göra något annat bus. Ska bli väldigt spännande att se vad som gömmer sig i väskan när jag väl kommer fram till Turkiet...kanske rent av en hund?!
 

"Framme i Side"  -SURPRIIIIIIISE MATTEEEE!!!!
 
 
Kanske borde ge honom en egen resväska, han ska ju på semester han med. Han kan ju kanske få låna min fina trolley med hundar på som jag köpte i polen och ha då han åker till Lönn på semester=)
 
....men det finns...
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0