MISSNÖJD!

   2014-04-25 - 18:54:26
I dag då jag stod på gymmet och flåsade så ringde polisen och sa att de ska förhöra en person i ett mål där jag varit inblandad och tagit det som ett hot personligen riktat emot mig. men jag har redan sagt till dom att jag inte vill de går vidare med det, men nu sa dom att han ringde bara för att jag skulle få vetskap om att personen skulle på förhör och då skulle de även bara höra dennes version av det som skrämde mig. (Jag har en bakgrund i livet med hot, misshandel mm vilket gör att jag kan ta saker som kanske inte är menat lika grovt från personen som allvarligare för mig) Polisen sa att eftersom jag inte vill driva det vidare så är det i princip omöjligt för dom att göra det då med. Och jag sa att personen det handlar om och jag har rett ut detta själva och jag vill inte denna något ont och vill inte att de bryr sig om det som dom nu ändå ska prata lite om.
 
tycker om personen...kommer nog alltid göra det....men ibland funkar bara inte vissa saker i livet som man vill!:(
 
Blev mest irriterad över att snuten ringde mig och börja tjabbla om detta...ge fan i mina vänner....!!! För det är en vän...i mina ögon kommer det vara så i alla fall!
 
OM de skulle börja göra trubbel av denna lilla företeelse så kommer JAG SJÄLV gå in och ta ett snack med dom att ge fan i att blanda in det och att jag ju inte vill att det drivs!
 
Så är det!
 
Mag/tarmläkaren ringde idag...tydligen är nåt RIKTIGT galet...och hon slutar nu för en annan tjänst, men hon sa att förr eller senare kommer man hitta felet jag släpar runt på...och att det är väldigt viktigt att man hittar vad som är fel. För att det KAN vara en allvarlig sjukdom :S
 
SKITSAMMA....dör jag så är det väl meningen!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0