GRISÖRA ÅKER TILL TURKIET!

   2014-04-15 - 19:59:10
Jag har redan ställt upp min resväska fast det är 3 veckor kvar innan vi åker. Det är mest för att jag ska kunna plocka i lite vartefter, och även plocka ur det som plötsligt kan kännas onödigt.
Plötsligt kommer Bobby och lägger sitt vegetabiliska grisöra i resväskan och jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det? om han vill att jag ska ta det med mig, eller om han tror att han ska få följa med?
Han får bara vegetabiliska grisöron eftersom de vanliga luktar as och dessutom ju kan innehålla Salmonella bakterier:( Dom här tycker han i alla fall är mycket goda=)
Nu är det bestämt att Lönna blir den som får äran att ta Bobby då jag åker. motiveringen till detta är att jag vet att Bobby kommer ha skitkul, och förmodligen kommer Lönna ha ännu roligare:P, Han bor i Linköping, det är nära till Valla OM någonting händer, och både mamma och syrran finns i närheten då de jobbar på dagarna och han kan få hjälp av dom om det är något. ojojoj, vad dom kommer få roligt, det kan jag ge mig den på=)
 
Jag har blivit tillfrågad om jag vill starta upp "Sisters international" i Östergötland då de vet att jag var med och startade upp "pissing people" Jag kommer antagligen ta på mig uppdraget, men kommer ta mig an det efter semestern och så.
 
https://www.facebook.com/SistersInternational?fref=ts
 
http://www.sisters.nu/
 
På länken kan ni läsa mer om vad föreningen står för.
 
Idag slog jag mitt personbästa igen på 60 minuters crosstraining, trots att sjukvården ringde mitt i och jag var tvungen att slå ner på tempot medan jag pratade! Träningen ger resultat=)
 
Slänger upp en suddig bild på det jag lever på just nu:P Mjaaa delvis i alla fall=)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0