NU ÄR DET KÄMPIGT!

   2013-09-01 - 17:47:00
Hormoner i kroppen, folk som jag känner behandlar mig utan minsta respekt...som om jag vore en jävla trasdocka slit å släng...så länge man inte får nån vinning utav att vara med mig så är man inte skit värd...så känner jag....eller jaa det är väl egentligen fakta judt nu!
 
Känner mig ensam, mycket ångest, Ritalinet gör mig rastlös till max samtidigt som jag själv valt att påbörja det igen. Tänker även plocka ut min p-stav som antagligen är boven till min viktuppgång. Har läst om många nu som gått upp en hel del och sedan gått ner då de plockat ut den...försöker liva upp stämningen lite med att köra lite sånadär småfjantiga svara på-frågor
 
 

100 frågor till dom som har tråkigt!

100 frågor.

Vad är klockan? - 17,28

1. Fullständigt namn- Frida
2. Ålder? -
35
3. Vart bor du?
Finspång
4. Bor tillsammans med?
Vovven Bobby och askan av min ängel Joey <3
5. Färg på ditt hus? tegelrött
6. Hus eller lägenhet? - insatslägenhet
7. När är du född?
18 februari
8. Klass? -
Va? första klass åker jag helst :P
9. Vilket år tog du studenten? - 1997
10. Något jobb? - Rehabtränar på ett statligt ägt tryckeri som nog leder till anställning.
11. När gick du upp i morse? – 10
12. När ska du sova? - 10
13. Duschat idag? nej badat
14. Kramat någon idag?- Ja

15. Pussat någon idag? -
Ja
16. Vad har du ätit idag? - Lite sallad i morse
17. Dagens klädsel? – Mjukisbrallor och ljusblått linne
18. Dagens smink? - none...söndagsneutral:)
19. Dagens sötnos? - Hely Yli-Huttula
20. Dagens roligaste? - Vaddå roligaste?
21. Har du många vänner? -Många på annan ort. färre häromkring
22. Hur många har du kysst?- öh nä!
23. Vem kramade du senast? -  Bobby min vovve <3
25. Hur många har varit otrogna mot dig? Minst 2
27. Har du pojk-/flickvän? -
Jag vet ingenting längre
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Maarit
31. Film? - Between heaven and earth /Oliver stone
32. Låt? -
Turn your lights down low/ Bob Marley +Lauren Hill
33. Mat? - Äh!
34. Dryck? - Vet faktiskt inte
35. Färg? - rosa

37. Stad? -
Ocho Rios
38. Land? - Jamaica
39. Tro? - buddhist
40. Människa? -så klart jag är en människa?


senaste:
41. Personen du tänkte på? -
grannen
43. Gången du spydde? – Vete fan
44. Gången du grät? - idag
45. Pizzan du åt? - smakade en bit igår
46. Gången du var i Göteborg? - september 2012
47. Gången du var i Stockholm? - Första helgen i augusti 2013
48. Gången du var full? - öhh
49. Gången du var hög? Pass

50. Gången du var kåt? - ?

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - beror på
52. Hund eller katt? - HUND <3
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa, men börjar få smak på det andra nu igen
54. Tvspel eller datorspel? – dataspel
55. Singel eller upptagen?  Complicated just nu
56. Hångla eller ha sex? - hångla?
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppragad?
59. Big Brother eller Paradise hotel? - "porradise" hotel
60. Blont eller svart hår? - blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - None, mina äg gröna
62. Choklad eller lakrits? – lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - älskas
69. Leva eller dö? - Leva men har ofta velat motsatsen

antal:

70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - finns
72. Gånger du varit full? - Men lägg av nu ja e fan 35 bast
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? öhh 1?
74. Glassar du ätit på en dag? - Pass
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 1
76. Gånger du haft minnesluckor? - Minns inte;)
77. Gånger du varit hög? -Hög är ett väldigt starkt ord
78. Personer du saknar just nu? – alla

79. Gånger ditt hjärta brustit? - vilka frågor..


vem:

80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - ingen
82. Sjöng du senast för? - Bobby
83. Hade du senast en FB-konversation med?
Johan Hägg
84. Spelade du tvspel med senast? -
Mika
85. Vill du ta med på resa nu? - Catharina
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - No names
87. Förtjänar att dö? - Finns väl en hög
88. Är söt? - Bobby
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Bobby


vad:
90. Gör dig glad? -
Reggae, snälla människor och resor
91. Gör dig ledsen? -
lögner, svek, när djur far illa
92. Vill du helst göra nu? - SLUTA KÄNNA!!!
93. Önskar du att du slapp göra? - städa och åka på röntgen på tisdag.
94. Vill du ha nu? - En resa, ett litet torp, pengar och äkta vänner
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  haha jag har en stor önskelista  
96. Längtar du till? - jamaica
97. Tycker du om ditt hem? Jodå, mitt hem är min borg
98. Ångrar du i ditt liv? -
 mycket
99. Är det bästa som hänt dig? Mina hundar och Jamaica
100. Hur mycket är klockan? - 17,47


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0