JAG BOR HOS CATHARINA

   2013-09-30 - 21:08:37
Det känns som om jag nästan flyttat in hos Cattis sista tiden:P
Ligger på soffan nästan varje dag, dricker te, kollar på tv å snackar skit å om hur  jävla RIKA vi ska bli på de ena å det andra:P
Hur  vi ska resa runt hela jorden å uppleva allting tillsammans=)

Men först nu ska jag ju till Jamaica...börjar ju bli dags å kolla biljett kanske=) Men de e så bååååriiing å sitta å leta bra flygbiljetter på nätet....:(
 
jag och C var på himpan i helgen o sålde av med en jäääääävla massa kläder å annat...=) Det var kul, och vi sålde ganska bra båda två=)
 
I natt drömde jag att  jag var i ett tv spel....typ i framtiden, världen hade kollapsat, alla hus stod tomma och man skulle akta sig för en massa konstiga robotmonster mm. och jag mest lekte i spelet som vanligt HAAHA hittade övergivna katter, hundar å gömde mig bland träd å hoppade ner i mina medspelares helikoptrar å sköt på motståndare=) Det skulle va ett skitcoolt spel om man bara kunde överföra exakt hur det var=)

Har haft rätt mycket häftiga drömmar sista tiden.
 
Nä i natt vill jag drömma om mitt Jamaica och sova gott innan klockan ringer för jobb=)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Åh, inte bara jag som ska bli rik ;)

Svar: Hehe, not at all, not at all:)
ninemile

2013-10-02 - 17:25:28
URL: http://piiket.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0