HUNDSKOLA

   2013-09-09 - 17:16:00
I dag har Bobby och jag varit på konsultation för att få tips om hur vi ska träna på bästa sätt. Så nu är det kedja som halsband för att han ska lära sig följa mig. Ska även öva mycket på inkallning=) Det gick jättebra och koppelträningen tog knappt 10 minuter, hon sa att han är otroligt lättlärd och kommer att bli en superfin hund=)
Sen var han så TRÖTT så han somnade på balkongen ett tag.
 
Sen gick vi in och fortsatte sova lite till i sängen=D
Skulle ev. åkt till Linköping å fikat me grabbarna grus i dag men jag orkar ju knappt röra mina ben framåt :S I morrn ska jag på ultraljud av lever å lite annat skit i magen så då ska jag inte till jobbet. Men likväl till stan. BLÄÄÄÄ!!!
 
Känner mig lite rastlös över att jag inte gjort "nåt" idag, men det har jag ju faktiskt...jag har ju varit på det där med Bobby=) I går var det hela FEM månader sedan min älskade JOEY <3 lämnade mig...långa hemska månader, men han finns alltid med mig i mitt hjärta!
 
Nä omman skulle ta å slörda å mata nassarna på Farmville litegrann =)
 
Pöss <3
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0