HÄSTAR OCH MARKNAD

   2013-09-07 - 23:11:00
Är i Kulla! varit på Borensbergs marknad idag och jag tappade verkligen räkningen rätt fort övet alla kommentarer och frågor jag fick om Bobby. Alla föll pladask för honom och jag lovade tom. ett par att vidarebefodra uppfödarens telnr. till dom då dom ville skaffa en hund till nu.
köpte lite hundsnask, å en partyhatt typ. sen blev det smörgåstårta i Kulla och mamma och pappa har ju varit med hela dagen också. Trevlig dag:-)
 
Här hälsat på judarna, och nu ska jag sova. I morgon ska jag och Bobby ta en morgonpromenad precis som immorse:-) gonatt <3
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Det är het okej :)

Och vilken söööt hund jag dör!

Svar: Tack fina du=) <3
ninemile

2013-09-09 - 10:32:04
URL: http://piiket.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0