GALGHUMOR:)

   2013-09-06 - 19:42:40
I dag gick jag och mötte finaste maria nere på "Gula pakistan" och passade då på att hämta mina galgar som jag hade i förrådet där så jag kan få ordning i mina garderober igen=) Behöver jag nämna att en viss hårboll skulle hjälpa till att bära även denna gång....och vilken jävla stil sen...
 
Sen satt vi tre på balkongen å drack kaffe latte macciato å käka lite mandelskorpor=)
Sen plockade jag ihop lite av de minsta av Bobbys leksaker som jag tycker är lite väl små å "lättsvalda" nu när han vuxit till sig så dessa och dynan till hans säng fick marias kissekatter. Jag hade precis kört hans säng i tvättmaskinen och upptäckte att en viss lurvis nog tuggat på den för nu var det plötsligt hål i den och stoppningen var överallt när jag öppnade tvättmaskinen. men dynan fick som sagt katterna=)
Tur jag tog upp Joey´s BIA-bädd från förrådet med och den grå skinnfällen ...Bobby verkar gilla den bädden bättre med än den andra som han knappt ens låg i.
 
Sen tog vi en liten vil här jag å Bobbsen och sedan satte jag upp några tavlor i hallen. Jag har städat under sängen och i sovrummet idag=) Bst blev sjukt imponerad över sista dagarnas hårda jobb jag lagt ner här hemma=)
 
Funderar på att åka till Kulla ikväll, men får ju fan inte tag i nån av dom...annars får jag åka tidigt i morrn bitti för jag ska vara där i helgen.
Jaja jag ska söka dom lite till=)
 
Ha en trevlig helg alla <3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0