EFFEKTIVITET ÄGER

   2013-09-05 - 20:29:00
(Aj! sa den)
Jobbat, powernapat, promenad till djuraffären och tillbaka, städat köket=)
Låg vaken mellan typ 02,30-05,00 i natt så jag var lite trött på jobbet i dag, men det gick bra i alla fall=)
Shit vad hundleksaker det finns i detta hem just nu alltså...jag borde nog rensa lite istället för att släpa hem mer hela tiden:P
Favoriterna är i alla fallden håra bollen som skiftaar färg å lyser i mörkret, Fia-grodan, kråkan, vanliga fotbollen, badfiskarna, kallejutten, nassen, å "skägget", pricken, korrekotten, hamstern (som han för övrigt åt upp i dag more or less) nääääh ja kan inte rensa för han tycker ju om ALLT och kommer ju släpande på något ny varje gång som han hittat i någon av korgarna:S Lägger väl upp bilder på dom överbelamrade korgarna, sen ligger det ju leksaker i sängen och på golvet med:S I dag har vi borstat tänderna med Bobbys Justin Bieber tandborste med...det var lika spännande som förra gången kan jag garantera:)
 
Annars har dagen varit ganska lugn och skön...inte varit så hemskt rastlös i dag faktiskt och då har jag bara tagit 1 Xanor på hela dagen jämfört med de senaste dagarna då Ritalinet gjort sig påmint rejält.
 
Mår förjävla bra i övrigt, gamla vanliga Frida börjar vakna till liv för första gången på närmare ett år=) Börjar känna mig glad igen, få rutiner i livet och ordning på saker och ting...
 (Hallen)
 (Vardagsrummet)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0