CIVILFÖRSVARET

   2013-10-28 - 19:10:25
Nu blir det så att jag kommer hänga med i Civilförsvaret. Tänkte börja med att gå utbildning i krishantering och även ingå i den krisgrupp som finns i Östergötland bla.
Det hade varit bra egenskaper då jag satt med i "pissing people" men jag kommer trots mitt åtagande i CF ICKE att ställa upp för "pissing peoples" skitorganisation med deras mygelpropaganda, ekobrottslighet, lögner, förtal, trakasserier å annan skit!!!
 
Så är det...jag kommer satsa mer på delen krishantering och att själv utbilda andra. Då även i självförsvar. Det är de första utbildningarna jag kommer att satsa på i första hand för det intresserar mig.
Vid mötet idag med CF så sa de att jag verkade vara en tjej med GO i och det stämmer ju rätt bra det=)
 
Jag kommer antagligen också att kämpa för at få igång FRG i Finspångs kommun.
 
Dagen har varit sjukt grå och regnig och vi har legat i sängen mest hela dagen och tråkat både jag å bobby!
 
 
 
Det som är bra är ju att man får alla utbildningar bekostade och då även resa och logi! Vissa kurser får man även tillräkna som högskolepoäng.
 
Nä nu ska jag slappa lite igen....kanske käka lite mango ( Jag har gett mig in på en sockerfri vecka, men det går rätt bra faktiskt.)
 Var och handlade massa sådär sjukt nyttiga grejjer förut...men just nu är annars bananerna mina bästa vänner=D
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0