SAKNAD!

   2013-11-13 - 16:18:00
I dag känns dagen enbart såhär...
 
Jag vet inte vad jag ska skriva...har orkat mig ut på en promenad med Bobbsen och så orkade jag faktiskt till en affär en snabbis...sen fort hem till sängen igen:(
Snart är det mörkt ute igen....vill ha tid till magnetröntgen NU!
Känner mig ensam ...tyvärr förstår inte en del människor att livet ibland har rejälv motgångar ...som man inte orsakar själv! Ibland känns det bara som om allting tar ett uppehåll...allt är GRÅTT, jag vill bara sova bort dagarna, orkar inte ha kontakt med folk alls...men känner mig så jävla ensam:(
 
Äh skiter helt enkelt i att skriva nåt mer....
 
 
Sprang på en skitbra blogg som beskriver mycket bra om hur det är att vara en av oss med ADHD....HÄR
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0