PYAMASPARTY

   2013-11-03 - 21:30:00
I dag när jag väl vaknade till liv tog ja på mig dojjorna, plockade upp catharina å drog till "Solarieholmarna", sen åkte vi å handlade på Netto och Willys för att sedan fortsätta vår zombietripp hem till Catthis soffa för att svulla hallonpaj med vaniljsås=) Hela proceduren givetvis iklädd mysbrallor å nattlinne för min del ;D
 
Lite kul ska man väl få ha?=)
 
Vi har varit så olidligt trötta och sega hela dagen både jag, Chattis och Bobby att det varit plågsamt! Regnet å det gråa gör ju inte saken bättre :I
När jag kom hem fick jag dock ett ryck, tog ett mysigt bad, å satte igång att vrålgreja här hemma=) Men nu är det nattistime igen. i morgon ska jag på provtagning och sedan ska bilen oxå det...eller ja de ska kolla hjullagren=)
 
 

Kommentarer
Maria

Sv. Tack snälla för kommentaren, det gav mig lite hopp och ett lugn. Jag gjorde gastro första gången sommaren förra året. Då gick det hur bra som helst och när jag kom ut så sa jag att jag lätt skulle kunna göra det igen. Nåja, man ska vara försiktig med såna uttalanden för nu fick jag göra det igen i somras =)
Jag överlevde men det gick inte lika smidigt som första gången.Det lugnande jag fick tog inte, fick en gång till men kände mig inte heller då så där "borta som man ska". Var helt medveten och minns allt. Visserligen är det ingenting jag ältar nu men det gör att jag är lite orolig inför koloskopin, att jag ska få lugnande och kanske även smärtstillande också tar det inte. Det skrämmer mig lite. Men inte så pass mycket så jag vill dra mig ur, det finns inte på världskartan. Jag SKA göra det, frågan är bara hur olidligt det kommer bli :/

Hallonpaj är ju grymt gott och ett badkar saknar jag. Trodde aldrig jag skulle sakna ett badkar eftersom det mest var bökigt när jag bara ville duscha. Men nu skulle det vara skönt att bara lägga sig i ett bad och koppla bort allt.

Ha det bäst!
Kram

Svar: Jag har ju iofs väldigt HÖG smärttröskel...inte tagit någonting vid gastro. Men jag LOVAR dig, det kommer gå så bra=) Jag lever ju och det kommer du med göra=) <3
ninemile

2013-11-04 - 12:16:49
URL: http://www.mariamalmgren.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0