NY PÅ JOBBET!

   2013-11-22 - 19:21:00
Jahapp så har det åter hänt igen då...har över en natt halkat in på ett jobb! Ett SERIÖST jobb...stor kedja i hela Sverige, men litet på just denna plats. (vi blir 5 som jobbar där) blir ju kul med lite nya utmaningar=)
 
pendla har jag ju gjort förr så det är ju inga problem...skulle inte kunna tänka mig å bo i stan i alla afll...! FY!

Sååå jag lyckades klara av en anställningsintervju i princip utan röst och han var MÄKTA imponerad att jag ens var där sa han=)
Nu börjar febern komma igen känner jag, men termometern har jag lagt på något sjukt bra ställe förra vändan jag var dålig så jag hittar den inte:(
 
Stannade hos catthis å åt köttfärrsås med spagetti, och fikade efteråt och låg och höll på att somna på soffan hos henne. Åkte hem å vältrade mig i sängen ett varv innan jag å Bobby gick på en långpromenad famlandes i mörkret...:( BLÄ!
 
 
Kommer inte skriva här var jag ska jobba då jag vill hålla det till mina allra närmaste!
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0