KORV I HUVET!

   2013-11-05 - 21:02:00
I dag var jag på studiebesök på en väldigt stor arbetsplats där jag garanterat komer kunna få jobb och som dessutom är ok betalt och verkar skitskoj och varierande. MEN Fick idag även veta att jag är aktuell för en halvtid här i Finspång. Det innebär att jag slipper pendling, fixa daglig hundrastning/alt. dagmatte. så beroende på lönen osv så får vi helt enkelt se...fan vad det börjar rulla på nu plötsligt. Stället jag var på idag kommer dessutom att anställa 40 personer till i februari på heltid och är man praktikant blir man i regel kvar om man själv vill...så jag funderar nu...det är mångsidigt och man får göra det man känner mest för och passar bäst in på=)
 
Annars är jag smått irriterad. Lämnade in min mobil idag då batteriet ju är cepe. Tänkte att jag använder den andra smartphonen jag fick då jag köpte denna (på köpet) men skiten funkar verkligen inte när man väl ska använda den....den känner inte av nåt simkort så nu har jag lånat pappas stenålderslur och jag kommer VÄGRA andra aktiviteter med den än att svara i telefon och möjligen svara på nåt enstaka mess. Kommer lämna in den andra skiten med när ja kommer till stan nästa vända.
Har varit och lekt kurragömma med Bobby hos mommo. Moffa jobbade så vi passade på att gnaga på hans träsko och gömma en gummianka i den innan vi gick:D
 
 
 
Låter dagen få avslutas med lite härligt varma klipp från Chris Martin som är en av de jag lyssnar mycket på just nu...håll till godo=)
 
(ps. han är ju så in i H*****E snygg, alla vet ju att ja e en "niggahlova")
 
MAMA
PAPER LOVING
CHILL SPOT
 
 
 
 
 
 
 
 
Matisiahu är inte lika mörk och hot, men har också en riktig HIT i min "brain" just nu,
och jag är ju inte sen att dela med mig. Karln har ju dessutom klippt sig sista tiden  =)
SUNSHINE
 
 
 
Nuff respect fe ya all!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0