INBROTT!

   2013-11-06 - 16:27:00
 
 
Era jävla COCKSUCKERS, ge er på nån annans förråd nästa gång ni ska ut å röva. Annars kommer jag med GLÄDJE sitta vakt själv å slita era fula jävla nyllen ur skallen på er!!!
 
 
 

Jaha...dagen i övrigt? Jotack!
Licensen för Metaminan kom äntligen så jag har lämnat den till apoteket.
Varit i skogen med Bobby, Pia och Lukas och sen blev det dusch med pälsinpackning (japp det finns)
Och sedan pälsvård grande! halva buset försvann på kuppen men det gör inte så mycket för om några veckor är han ju likadan igen. Har prövat i alla fall några av Joeys täcken och de passar faktiskt...det var väl det enda bra med inbrottet...de hittade hundkläderna åt mig TACK för fan!
 
 
 

Kommentarer
Maria

Men fy fan vilka idioter!! En sån jävla kränkning när andra människor är och rotar i ens grejer utan ens vetskap. Känner med dig!

Haha trodde det var du som hade haft pälsinpackning och pälsvård och kände att jag inte riktigt hängde med i svängarna =)
Kram

Svar: HAHAHAHA ja jag är nog inte riktigt så hårig kanske;) Men ändå!Ja man blir skapligt irriterad. Vet inte vad som försvunnit ännu...men har nog kommit på en portabel dvd och ev. dyr campingutrustning (om den inte råkar ligga hos mor och far, vi ska kolla) Men man blir så MAAAATT!!!! <3
ninemile

2013-11-06 - 16:49:06
URL: http://www.mariamalmgren.se
Maria

Sv. Å tack snälla. Jag följer dig redan via bloglovin så jag stalkar dig ;)
Har du polisanmält inbrottet??
Kram

Svar: Japp polisanmälan är gjord! Vad härligt att få bli lite stalkad:) Nu e ju du oxå det uppenbarligen....massa kramar till dig <3
ninemile

2013-11-07 - 08:28:53
URL: http://www.mariamalmgren.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0