HUNDTUMULT

   2013-11-26 - 20:59:36
I dag har jag och Bobby varit med Pia och Lukas i skogen och som vanligt satte de världens fart då vi kom fram ur skogen igen på min baksida och de började åter igen busa som galningar;) Den ene är över, sen under, Lukas drar Bobby i svansen, kommer med munnen full av vitt fluff å ....äh dom har så ROLIGT tillsammans=) Känns bra. Sen har jag varit hos tandläkaren=) Det var med kul....en ny söt tandläkare var det dessutom. Alex hette han tror jag...det bästa är att jag ska dit igen=D WOOOOHHH:P
 
 
Läkaren ringde i morse om mina provsvar och tydligen har jag kalciumbrist fast jag tar kalcipos både morgon och kväll..så nu ska jag öka till 3 tabletter/dag istället och så får vi se...jaaa där ser man vad en gastric bypass operation förstör kroppen i slutänden asså, när bristerna börjar komma smygande trots att man proppar i sig vitaminer å allt man borde å lite därtill...Snart porradise...I går garvade jag så jag grinade...dom hade romantiskt tema å grabbarna skrev kärleksdikter, gjorde kärleksarmband å ja vet inte allt....ROANDE;) Så fort Samit öppnar käften så säger han ju nåt som låter så jävla stört....han är helt klart den som äger hela hotellet med sin "blondhet" :D
 
Vet inte om jag törs skriva detta...asså han ser ju sjukt bra ut, men är lite väl ung för mig kanske;) kul i alla fall att han representerar Linköping HAHAHAHA (skäms lite)
 
 
Fick veta att Cicci min stockholmspolare i smyg varit gravid...(hur fan klarar man det lixom) och i natt blev snittad och fick en liten pojke. Det är tydligen lite hemligt fortfarande...men GRATTIS säger jag och Bobby=)
 
Började plocka lite här idag och tänkte försöka ge mig på att storstäda i morgon...kastade mig på Concertan igen idag för att ge den ett försök och har varit lite piggare än sista tiden i alla fall...trots att min influensa sitter kvar som berget:S  Låter fortfarande som en kråka och är allmänt hängig....MEN tror ändå på att Concertan gjorde nåt med mig...har haft mer fokus idag faktiskt. jag har ju varit utan medicin för ADHDn en tid nu och kände att pga influensan väntar jag tills jag är bättre innan jag slår mig in på Concertan igen för sist fick jag ju ont överallt och det har jag ju haft med influensan med ...vill helt enkelt veta vad som är vad...smart va;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0