GANGSTER RÖJ=)

   2013-11-30 - 22:20:34
I går bad jag boendestödet när hon var här att hon skulle sparka på mig idag så jag fick städat på riktigt här hemma...och jag LYCKADES=)=)=) Bobby har hjälpt till och varit så himla duktig med allt...han blev helt färdig när vi var klara <3
 
Plockat upp granen har vi gjort med, den var klädd å klar, mycket praktiskt...men Bobby tyckte vi skulle plundra den på stört istället och ville slita av allt fluffigt på granen men jag å granen vann kampen till slut=)
 
Så nu vet han både hur skurmedel, mascara, REN toalett och damm smakar:) HÄHÄÄHÄH
 

jag har en hemlis....med Ordinary Childhood...men det förblir en hemlis...bara Maria min älskade fina Maria VET!!!
 
 
                         Måste snygga till grenarna lite va:)
 
Vår catwalk (eller dogwalk kanske) =)
 
Är man född prinsessa så är man, inget jag kan göra något åt:)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0