BUSIG HELG!

   2013-11-08 - 21:40:00
 
 
Nu ska vi ta helg jag å Bobby.
Jag har gjort en balja käk och det blev så MYCKET att mamma å pappa kommer å äter i morn.
Jag har gelélackat mina naglar....mycket bättre så slipper man torktider å kladdande...härdar i UV-ljuset bara=)
Suttit och snackat skit med Olinda en stund (även känd som Olinda Borggren som var med i Paradise Hotel en gång i världen;)) Hon är lika sjuk i huvudet som jag =) Vi gillar det!
 
Nu är det bedtime...ska tvättta i morgon bitti såklart=)
 
Bokade förresten flyg till Jamaica i går (prelbokning) 24 mars-14 april. Men jag funderar på om jag ska ta erbjudandet att åka till Thailand helt gratis istället FÖRST! Vad hade DU gjort?
 
Love

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0