VAD ÄR DET FÖR DAG?

   2013-05-22 - 23:57:40
Jag är helt veckovill...har i alla fall rensat ur en del kläder som jag kan sälja på Himpan i sommar
 
 
 
och så var jag på väg och skulle hämta nya vovven på prov, men halvvägs fick jag nojjen och ångrade mig och då drar jag slutsatsen att det inte är dags ännu! Jag borde nog landa ordentligt efter Joeys död innan jag tar mig an en ny liten kompis.
Har ju fortfarande inte fattat att han är borta och inte kommer tillbaka mera fast det gått över 6 veckor nu:( Tårarna kommer och går liksom paniken, ångesten och skuldkänslorna.
 
Försökte dämpa ångesten nu i kväll genom att söka 11 nya jobb till så det ökar på listan i alla fall=)
 
Jag funderar på om jag ska testa Ritalin igen istället för Strattera....just nu är jag ju enbart ett grått jävla streck och det har ju blivit värre...
 
Har i alla fall lyckats fixa lite, träffat min nygamla psykkontakt som var över förväntan men ändå med blandade känslor och så har jag suttit ute på bänken och druckit lite latte macciato...SER NI...FRIDA DRICKER "kaffe" nåja bebiskaffe, men i alla fall...närmare kaffe än så kommer jag aldrig någonsin komma det lovar jag Er hederligt!
Å inte ens balkongen är i ordning för i år....skandal:(
 
<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0