YKSI ÄTER MAT!

   2013-03-28 - 21:48:07
I dag har Greta kastat ut "Yksi" eller ja Anja eller vad hon nu ska heta i längden...ur holken så jag blev lite orolig att lillskrutten inte lärt sig äta ännu och hur det skulle gå...:( MEN nu efter att ha suttit på min axel och mitt huvud i nån timme och varit med och diskat, plockat å donat å så.... Nu sitter hon faktiskt å mumsar lite smått på lite frön jag la uppe på holkens tak:) DUKTIG=)=)=) Har satt in en liten, liten kork med vatten på taket med och nu dricker hon=) YEEES!!!
 
Har fått min TENS-apparat idag ....hur fan har jag kunnat leva utan den i hela mitt liv??:S LOVE IT! Å så har jag å Joey varit hos Catthis å fikat lite=)
Over n out=) <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0