UE-BILDER

   2013-03-23 - 19:09:56
Blev jätterörd av en kommentar från en gammal vän när jag kom in här. Så pass att tårarna började rinna...nu är dom torkade och jag kommer idag att bara lägga upp blandade bilder från UE-dagen vi körde med "Gruvis" i Falun.
I övrigt så har nu Jossen haft 3 jättebra dagar och äter igen, är ok i magen och vi har idag varit ute och prövat hans vagn ute på långpromenad...han gick det mesta själv, men han fick provåka med en liten bit för att testa=)
 
 
Avslutar med en bild på "mitt" gula hus jag haft uppe i bloggen förr och som någon nu till min stora förtjusning tagit sig an och håller på att rustar upp....trist dock att ett av mina absoluta favorit ue-objekt i Falun nu har stängda dörrar för mig...;) GRATTIS HUSET<3
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0