SLUTET ÄR NÄRA:(

   2013-03-18 - 20:27:11
 
Min älskling har tappat vikt...från sina normala 10kg till 7,9kg på väldigt kort tid.
Märkt det då jag lyft honom och gosat med honom att han blivit knotig:( Han har ätit väldigt dåligt senaste tiden med och jag blev i morse uppringd av Björn på Valla då jag mailat honom i helgen.
Han sa att med detta jag beskriver så handlar det inte om ett kvartal utan om dagar eller i bästa fall veckor innan min älskade kommer lämna mig. Han bad mig ta en riktig funderare nu på om det är dags att släppa taget om Joey och låta honom somna in!:(
I kväll har han bara för det ätit en hel tallrik med korv och makaroner, mer än han ätit på en vecka typ...=) Köpt leverpastej, över 2 kg färs, helgskinka och rostbiff till honom och ska göra matlådor som lockar lite extra så han får ha det gott den tid han har kvar. Hans matburkar är inte så uppskattade längre:S
Björn sa att jag KAN låta honom vara över påsken i alla fall om ingenting inträffar och se hur han klarat sig...men nu är det en dag i taget ...en minut....en sekund....:(
FÖRSTÅR INTE HUR LIVET SKA KUNNA GÅ VIDARE UTAN JOEY.....?! <3
 
I torsdags var jag ute med Gruvis å Marie i Falun på urban exploring....bilder från det kommer nästa gång...just nu känner jag mig bara matt, tom och rädd att förlora min älskade!!!
Kärlek från oss<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0