"KROCKET I FALUN"

   2013-03-13 - 15:52:12
Kom upp till mitt älskade Falun i måndags...resan gick bara bra, men då vi sen åkte till Maxi och Mc. Donalds drive så var det inte lika glatt å mundert efteråt:( När vi skulle köra ut på stora vägen igen så börjar bilen framför mig köra i korsningen och tvärnitar plötsligt framför mig....jo men tjenare...där satt vi i arslet på den fan så de sjöng om det:( Så nu väntar ytterligare en självrisk på 5000:- jag som inte ens har kunnat laga upp den förra skadan från stenen jag touchade förra året. Resultatet blev 2 brudar å en vovve med nackont...brudarna spenderade x antal timmar på akuten och vovven i Bosses garage på en filt under tiden. I dag har vi varit på vårdcentralen här och fått ut Citodon i alla fall. huvudvärken å stelheten e GRANDE:(
Blev givetvis stoppad av snuten när vi skulle ner på stan en snabbis idag=D Han fråga om jag visste om att jag saknade något fram på bilen å ja svarade bara jajämän, jag har den i baksätet så då fick jag ett stort smile från honom och fick blåsa å visa kortet istället:)
 
Hittade en helt underbar stickad tröja på Atadium som kosta bara 200:- den fanns i riktigt varmrosa så härlig och mjuk och go. Det är en sån som nedan men jag hittade ingen bild på den rosa....:S Funderar på om jag ska ringa och be dom lägga undan den till i morgon åt mig...det fanns bara 2 kvar jö:S
 
I morgon ska vi på UE-utflykt med Gruvtroll, det kommer bli skitkul tror jag=)
 
Å så måste jag ju berätta att våra gråsuggor BOB & DYLAN nu fått återförenas efter över 2 år från varandra ...det är KÄRLEK det=) <3
 
Saknar faktiskt Mika en massa...har ju känslomässigt varit ett kaos mer eller mindre, men han känns trots allt trygg att vara med. Speciellt då han mår bra...Nu ska jag ringa stadium...puss på er<3

Kommentarer
Anki

Hej
Hittade ingen mailadress, så det får bli så här...
Strussjön ligger vid Tolskepp i Vånga socken. Blir lite nyfiken varför du frågar - känner du till trakten?
Gillar dina gråsuggor :)
Ha det gott!
Kram

2013-03-18 - 05:36:08
URL: http://ankistankar.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0