FALUKORV Å JÄRNSPIK

   2013-03-08 - 15:42:47
 
 
 
Jag vet inte varför jag skrev min rubrik som jag gjorde....det kändes bara BRA! punkt!
Tänkte på Falun som jag ska åka till i dagarna och det ska bli så skönt att komma bort lite från allting. Jag, Joey och Marie ska dra upp=) 
I natt var jag hos <3 och vi kollade på filmen Sinister som var den ruskigaste jag sett sedan Blair wich project skrämde skiten ur mig för X antal år sedan=) REKOMENDERAS!!!
För övrigt så är det verkligen VÅR ute idag=) Fåglarna vrålar som bara den, solen skiner och det är torrt ute ...ja i ala fall delvis:)
 
 
 
Rosorna fick jag på min födelsedan den 18e februari, och dom står ÄNNU...med nö och näppe, men ni ser ju själva=)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0