DRAMAMONSTERS

   2013-03-06 - 20:38:06
Jag är så LESS på allt vad DRAMA heter....å speciellt när det är folk av det MANLIGA (ja ni lästa tamigfan RÄTT) könet som skapar dessa draman....fy fan säger jag bara! Vilket jävla tjafs det ska vara hela tiden...trodde allt sånt här skit låg bakom en i livet men nej tydligen inte...vete fan om det är för att man umgås med folk som är så pass mycket yngre eller om det är nåt anat som är felet i grunden. SKITSAMMA!
 
Marie är i alla fall här sen i fredags...vi har sovit, tvättat, bakat pepparkakor, bakat lila sockerkaka på en halv sats smet, sovit, kollat på film, sovit, gjort smoothie, kollat på film, knaprat, sovit och varit på en å annan promenad. Just nu sitter vi och dricker lite trösstdricka för att vi känner att allt drama gör oss fullkomligt utmattade!
 
Har förresten upptäckt hur SNYGGA mina Thailändska Ibumetin är kolla in färgen=)
 
Och så slutligen har jag ju gått och blivit moster till en liten "Ferry" eller jaaa YKSI som jag kallar denna varelse...växer så det knakar och den stolta mostern kommer att åka på besök på söndag=)
 
 
 
 
 
Förresten fick jag ju dessa rosor då jag fyllde år av familjen.....å fina lampor av M=)
 
 
 
Ca 2 veckor veckor senare....HÄR SNACKAR VI KVALITÉT VA=)
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0