SKUTTIG SOM ETT KNOTT

   2013-06-04 - 23:56:28
Nu bor ju Bobby hos mig sen i söndags...pga oseriösa säljare så valde jag bort Bosse (ett litet samtal till en av deras fd. veterinärer avgjorde det hela.) Han var ju den första valpen jag tittade på för någon månad sedan och nu kändes det bara så RÄTT och det gjorde det inte fullt ut då jag hälsade på honom för en månad sen.
Det var för nära inpå Joeys död och är väl nu med...men på något vis kändes beslutet mer rätt nu!
JOEY GÅR INTE ATT ERSÄTTA...men Bobby kan hjälpa mig och vara ett "plåster på såret".
 
Idag har jag och Bobby varit mest i stan trots att man ska hålla sig mycket hemma i början med ny vovve. Vi var på Grizzly och införskaffade lite nya jätteroliga leksaker som han bla. valde själv och tuggisar mm.
Sen var vi hos Helene å Danne och busade loss och fikade, knaprade toarullar, grönsaksbuljongspaket å märgbenskex som var en riktig hit:P
 
När vi så kom hem till slut efter att ha stannat till hos mor å far på vägen hem dessutom så trodde jag min gök att Bobbsan skulle vara trött...HAHAHHAHA vilket SKÄMT!!!
Nänä då ska det jagas bollar, tuggas ben, hoppas jämfota, studsa runt som en tok överallt, leka elefant med toarulle på nosen å härja som bara den :S Jag höll på att dö av garv=D
 
I går var det 8 veckor sedan JOey kämnade mig jag älskar honom, saknar honom men Bobby hjälpte mig igenom dagen i alla fall....men det gör jävligt ONT att inte Joey är med mig längre::(
 
Nu är "monstret i arresten" igen i alla fall och sover som en stock....det ska jag med göra ...<3
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0