HUR SJUK E JAG EGENTLIGEN?

   2013-06-11 - 20:36:00
Idag var jag på mag-tarmkliniken för att kolla upp allting på remiss eftersom mina värden och framför allt då lever och PK värden inte varit normala. Man har ännu inte hittat VARFÖR, men nu ska jag på remiss till ultraljud på lever och se om den är förfettad vilket den tydligen kan bli när man går ner mycket i vikt fort. då har vi en diagnos men inte direkt mycket att göra något åt...på torsdag ska jag i alla fall på gastroskopi för att se hur det ser ut, man misstänker sår inne i min kropp :S och efter leverultraljudet kan det bli biopsi på lever om man inte hittar något annat...så nu mina vänner har nykteristen fått alkoholförbud till 99% antagligen resten av mitt liv...:S Men jaja jag dricker ju inte speciellt mycket ändå...så det bör inte vara några större problem:)
 
Är lite nervig inför gastroskopin på torsdag faktiskt...:( Vad man hört ska det ju vara en skapligt otrevlig upplevelse...äh jag har överlevt allting annat så jag överlever nog det med=) GOGOGO Frida GO!!!
 
 
Haft en hel del ångest idag...funderar på hur mycket av alla mediciner som egentligen är med och förstör min kropp??? 
Jag tror seriöst i alla fall att jag vill pröva ritalinet igen...ska höra med medicinskötaren hur jag ska göra.
Idag pratade vi om litium med...ahja e man inte redan självlysande så blir man väl snart...
Har ju gått upp några kilo i vikt med och det ska man kika på med gastroskopin med hur allt egentligen ser ut och om det eventuellt kan behövas någon mer operation av något slag.
 
Jaa det vart ju ett hälsoinlägg i dag kan man säga...Nu är i alla fall intervjun på jobbet jag vill ha satt till nästa måndag igen så jag kommer gå dit och verkligen visa vem jag är för detta jobb bara SKA jag ha så det så!
 
Jag ska skona er från hundbilder idag och lägger helt enkelt upp lite fina blommor...hoppas ni blir glada över det...blommorna är för att jag tycker om er alla så himla mycket=) Nu ska jag nog sätta mig och kika över bostadsmarknaden tror jag=) 
 
Puss å kram
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0